עמדת טעינה לקרוסבק

הפופולריות הגואה של כלי רכב חשמליים הובילה לביקוש מוגבר לתשתיות טעינה. בין הדגמים השונים הקיימים בשוק, ה-DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 ו-DS 3 CROSSBACK E-TENSE זוכים לתשומת לב בזכות העיצוב המסוגנן והביצועים המרשימים שלהם. כדי לתמוך בכלי רכב אלה, חיונית רשת איתנה של עמדות טעינה. כתוצאה מכך, הנושא של עמדות הטעינה לרכבים חשמליים Crossback הפך מכריע לשימוש האפקטיבי שלהם ולאימוץ הכולל של כלי רכב חשמליים.

עמדת הטעינה הביתית המהירה ביותר בישראל

מחיר: 2,390 ₪

הספק טעינה של עד 22 קילו וואט AC

אפשרויות שליטה ע"י אפליקציה בעברית

כבל טעינה מובנה באורך 7 מטר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.


    רוצים מידע נוסף? דברו איתנו: 077-804-7288

    אחת הדאגות המרכזיות של בעלי רכבים חשמליים פוטנציאליים היא מציאת עמדות טעינה נגישות ואמינות כדי לשמור על הפעלת המכוניות שלהם. טעינה בבית יכולה להיות פתרון נוח, עם אפשרויות כמו עמדות טעינה נייחות ביתיות המאפשרת טעינה מהירה ובטוחה. עם זאת, אפשרויות טעינה על הכביש הן חיוניות כדי למנוע חרדת טווח ולהפיכת נסיעות ארוכות יותר לביצוע.

    סוגי עמדות טעינה

    כאשר מדובר בעמדות טעינה לרכב החשמלי DS 3 Crossback E-Tense, ישנם שלושה סוגים עיקריים שיש לקחת בחשבון. עמדות טעינה אלו מסווגות לרמות, כלומר: רמה 1, רמה 2 וטעינה מהירה DC.

    רמה 1

    עמדות טעינה ברמה 1 משתמשות בשקעי החשמל הסטנדרטיים שנמצאים ברוב הבתים. טעינה מסוג זה היא האיטית מבין שלושת הרמות, שכן היא מסתמכת על שקע 110V או 220V, המקובל בישראל. טעינת ה-DS 3 Crossback E-Tense בעמדה ברמה 1 עשויה לקחת פרק זמן משמעותי, לפעמים יותר מ-24 שעות כדי לטעון את הסוללה במלואה. עם זאת, טעינה ברמה 1 היא אפשרות נוחה לטעינת לילה או כאשר הרכב אינו בשימוש לתקופות ממושכות, מכיוון שהיא אינה דורשת ציוד מיוחד.

    רמה 2

    בהשוואה לרמה 1, עמדות טעינה ברמה 2 מספקות מהירות טעינה מהירה יותר, בדרך כלל בסביבות 22 קילוואט. זה מאפשר ל-DS 3 Crossback E-Tense לטעון את הסוללה במלואה תוך מספר שעות. עמדות אלו משתמשות במעגל ייעודי של 240V, בדומה לאלו שנמצאים בחניונים לקרוואנים או בתקעי טווח. כמה יתרונות של עמדות טעינה ברמה 2 כוללים:

    • טעינה מהירה יותר: זמן הטעינה מופחת פי 3-8 בהשוואה לרמה 1.
    • יעילות גבוהה יותר: ממירה יותר אנרגיה למטען שמיש, וממזערת בזבוז.
    • זמינות: עמדות רמה 2 הופכות לנפוצות יותר באזורים ציבוריים ופרטיים, כגון חניונים או בנייני מגורים.

    טעינה מהירה DC

    הידוע גם בשם טעינה ברמה 3, עמדות טעינה מהירה של DC מספקות את הטעינה המהירה ביותר עבור כלי רכב חשמליים. הם משתמשים בזרם ישר (DC), ומאפשר להם לטעון את הסוללה של ה-DS 3 Crossback E-Tense עד 80% תוך שעה או פחות. עמדות אלה נמצאות בדרך כלל לאורך כבישים מהירים או באזורים מסחריים שבהם נהגים זקוקים לטעינה מהירה לרכב החשמלי שלהם. בעוד DC טעינה מהירה היא האפשרות החסכונית ביותר לטעינה, היא יקרה משמעותית להתקנה ולתחזוקה בהשוואה לעמדות רמה 1 ורמה 2.

    זמן ומהירות טעינה

    טעינת רכב חשמלי משתנה בהתאם לסוג המטען בו נעשה שימוש ולקיבולת הסוללה של הרכב. ישנם בעיקר שלושה סוגים של מטענים: רמה 1 או "מטענים איטיים", רמה 2 או "מטענים בינוניים" ומטענים מהירים DC.

    טעינה ברמה 1: טעינה ברמה 1 היא השיטה האיטית ביותר, תוך שימוש בשקע חשמל רגיל. שיטת טעינה זו יכולה להוסיף כ-5-8 קילומטרים של טווח לשעה, מה שהופך אותו מתאים לשימוש לילה או לכלי רכב עם סוללות קטנות יותר.

    טעינה ברמה 2: מטענים ברמה 2 נפוצים יותר, ומציעים בערך 25 קילומטרים של טווח בשעה. ניתן למצוא מטענים אלו במקומות ציבוריים שונים כגון מרכזי קניות, מתחמי משרדים וחניונים חיצוניים. מטענים ברמה 2 מספקים בדרך כלל תפוקה בין 3 קילוואט ל-22 קילוואט.

    • סמן כתום בהיר (במפות של עמדות הטעינה): 3-7 קילוואט
    • סמן כתום כהה: 22 קילוואט

    טעינה מהירה DC: אפשרות הטעינה המהירה ביותר היא טעינה מהירה DC, שיכולה להוסיף עד 100-120 קילומטרים של טווח תוך 20-30 דקות בלבד. מטענים אלה נמצאים לעתים קרובות ליד כבישים מהירים, ומאפשרים נסיעה למרחקים ארוכים עם כלי רכב חשמליים. המטען המהיר הנפוץ ביותר מספק תפוקה של 50 קילוואט, המוצג כסמנים כחולים כהים במפות של עמדות הטעינה.

    עבור בעלי Crossback, עליהם לשקול את הרגלי הנהיגה והמסלולים שלהם כדי לתכנן את אסטרטגיית הטעינה שלהם כך שיוכלו להטעין ביעילות את כלי הרכב החשמליים שלהם. שימוש בעמדות טעינה ציבוריות והבנת מהירויות הטעינה השונות יכולים לעזור לזרז את התהליך. כאשר רכב זקוק לטעינה מהירה, טעינה מהירה היא האפשרות הטובה ביותר, בעוד שמטענים ברמה 2 או רמה 1 מתאימים יותר לאלו שחונים למספר שעות.

    טיפים ושיטות עבודה מומלצות לבטיחות

    בעת טעינת רכב חשמלי מסוג Crossback, חשוב לעקוב אחר עצות בטיחות ושיטות עבודה מומלצות כדי להבטיח ביצועים והגנה מיטביים.

    ראשית, יש לעיין תמיד בהנחיות היצרן המפורטות במדריך למשתמש, במיוחד בעת טעינה בתנאים רטובים. למרות שטעינת רכב חשמלי כשיורד גשם היא בדרך כלל בטוחה, יש לפעול לפי הנחיות ספציפיות של היצרן כדי למנוע סכנות אפשריות.

    שמירה על רכיבי עמדת הטעינה חיונית לבטיחות. עקבו אחר הנחיות התחזוקה של היצרן וחפשו סימנים לבלאי מופרז שעלולים להוות סכנת הלם פוטנציאלית. אם מטען הרכב החשמלי מראה נזק גלוי, אל תשתמש בו. בנוסף, שמור את שקע עמדת הטעינה מכוסה כדי למנוע כניסת מים.

    רמות הטעינה ממלאות תפקיד משמעותי בטעינת רכב חשמלי. טעינה ברמה 1, הדורשת שקע ביתי סטנדרטי של 120 וולט, היא השיטה האיטית ביותר ולוקח בדרך כלל עד 20 שעות לטעינה מלאה של רכב חשמלי. מצד שני, טעינה ברמה 2 ממנפת שקע 240 וולט למילוי הסוללה מהר יותר, ולעתים קרובות לוקח רק 4 עד 8 שעות להגיע לטעינה מלאה. רוב עמדות הטעינה הביתיות והציבוריות בישראל משתמשות במטענים ברמה 2.

    זה חיוני להתמקד בהארקה לבטיחות הרכב החשמלי והנהג שלו. עמדת טעינה איכותית צריכה לספק חיבור הארקה לרכב ולהצטייד במכשיר המנטר את המשכיות הקרקע במערכת הטעינה. התקן זה מבטיח שהמעגלים של המטען לא יתמלאו באנרגיה בתנאים שעלולים להיות מסוכנים.

    יקיר מלול

    עורך האתר ופעיל לאיכות הסביבה

    המעבר לכלי רכב חשמליים הוא דרך נפלאה לעזור להפחית זיהום בכדור הארץ. יחד עם זאת לרכבים חשמליים קיים גם יתרון כלכלי מובהק ומשמעותי שבסופו של דבר יעזור לאנשים רבים לחיות טוב ובריא יותר.

    עמדת הטעינה הביתית המהירה ביותר בישראל

    מחיר: 2,390 ₪

    הספק טעינה של עד 22 קילו וואט AC

    אפשרויות שליטה ע"י אפליקציה בעברית

    כבל טעינה מובנה באורך 7 מטר

    תנאי חוץ: אטימה למים ואבק לפי תקן IP65

    כולל התקן זיהוי זליגת זרם DC

    תקן אירופאי CE

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.


      רוצים מידע נוסף? דברו איתנו: 077-804-7288